DOĞAL SAÇ BAKIMI- KUDRET NARI

 Saçıma şimdiye kadar kullandığım kimyasal ürünlerden iyi sonuçlar aldığım söylenemez. Farklı şampuanlar,saç kremleri,saç maskeleri denedim. Yıpranma ve dökülme sorununu ortadan kaldırdığını söyleyemeyeceğim. Doğal ürünlere bu konuda her zaman daha fazla güvenirim. Derken karşıma Kudret Narı mucizesi çıktı. Anlatmaya başlıyorum...
  Benim saçlarım daha önce çok yüksek ısıda düzleştirdiğim için oldukça kırıldı. Saçımda boya,açıcı vs. bir şey kullanmadım. Kullansaydım elimde kalacaklardı sanırım. Saçımı kestirdikten 1 ay sonra yine çatal çatal saç uçlarıyla karşılaşıyordum. Argan yağlı saç bakım spreyleri, çeşitli vitaminler içeren spreyler, onarıcı bakım maskeleri, saç kremleri neler neler denedim. Sonunda şifayı doğada aramaya karar verdim. 
  Annem sürekli saç bakım yağlarını aktardan aldığı yağlar ile yapar. Ve saç boyası kullanmasına, yaşı ilerlemesine, saçlarının dökülmesine rağmen şuan benden gür ve yumuşak saçlara sahip. Aileden önce o keşfetti Kudret Narı bitkisini. Hemen ardından babam egzamadan dolayı saç kaşıntısı olduğu için denemeye karar verdi. Farklı ilaçlar kullansa da bitmek bitmeyen bir kaşıntısı vardı ve Kudret Narı ona da iyi geldi. Hal böyle olunca ben de bu akıma dahil oldum ve yıpranmaya,saç dökülmesine iyi geldiğini okuyunca kullanmaya başladım. 
  Saç dökülmelerim azaldı diyebilirim. Önceden yıpranmış saçlarıma şekil vermek çok zordu çünkü sürekli tiftik keçisi gibi kabarıyor ve beni deli ediyordu. Bende buna karşılık düzleştirici ile fazla haşır neşir oluyordum. Şuan saçlarım öyle kabarmıyor. Doğal halinde kullanabiliyorum. 
  Nelere iyi geldi?
 -Saç dökülmesi
 -Yıpranmalar

 -Kabarık saçlar
 -Saç kaşıntısı ve egzama 
  Peki Kudret Narını nasıl saça uygulayacağız? 
  -Aktarlarda kudret narı yağı bulabilirsiniz bunu doğal saç bakım yağı kullanıyorsanız içine ekleyebilirsiniz. %100 doğal olmasına lütfen dikkat edin. 
  -Kudret narı yağı+zeytin yağı karışımı yaparak da uygulayabilirsiniz. Zaten zeytinyağının başlı başına faydalarını saymakla bitiremeyiz. 
  -Bir diğer seçenek ise bizim uyguladığımız seçenek. Bir kavanoza zeytinyağı ve kudret narını koyun.Kudret narının yağa iyice karışmasının bekleyin. Bir süre o şekilde kalması gerekiyor. Turuncu bir sıvı elde edeceksiniz. Bunu minik şişelere koyup yarısına zeytin yağı ekleyin karıştırın ve saç diplerinize uygulayın. Bu bana daha etkili ve daha güvenilir geliyor. 
  Karışımları saçınıza uygulayıp hemen yıkamayın. Mümkünse daha boş bir vaktinizde yapın. Banyodan 2 saat kadar önce uygulayın. Bu şekilde iyice etki edebilecek bir zaman bırakırsınız. 

  Umarım siz de bu doğal çözümden karşılık alırsınız. Görüşürüz...
  -GÜLŞAH 

Yorumlar

  1. Teşekür ederim şaçlarım çok dökülüyor evimde var kudret narı hemen deniyeceyim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler :)

Popüler Yayınlar