HAFTANIN KURTARICILARI 2


 Yeni haftada hangi ürünleri kullandım? Hangilerini çok sevdim hangilerinden nefret ettim? Size nacizane tavsiyelerimle geldim :)

1-QUICK FIX FACIALS/ ANTI BLEMISH MUD MASK 
  Yağlı ve sivilceye yatkın ciltler/gözenekleri kapalı,karma ciltler için olan bu maskeyi yeni keşfettim. Kullanım sonucunda sivilcelerimi kuruttuğunu gözlemledim. Ayrıca bir çok maske kuruluk hissi verirken bu maske arkasında yeteri kadar nemli, tertemiz ve yumuşacık bir his bıraktı. Temizledikten sonra gözeneklerin daha küçük göründüğü fark ettim. Özel bir yere gitmeden önce maskeyi uygulayıp cildimi makyaja hazırlayabilirim kesinlikle. 
 Vaadleri: 
-Cildin ürettiği yağı emer ve kontrol altına alır (salisilik asit) . 
-Kirleri ciltten uzaklaştırmaya ve gözenekleri sıkılaştırmaya yardımcı olur. 
-Çay ağacı yağı içeriği ile cildi sivilcelerden arındırmaya ve tekrar oluşmasını engellemeye yardımcı olur. 
  Cildi temizleyip tonikledikten sonra kalın bir tabaka halinde tüm cildinize sürüp 10 dakika tutuyorsunuz. Yanma ve karıncalanma hissi oluyor. Ölü deniz çamuru yani kil maskesi gibi cildinizde kurumaya başlıyor sürdükten sonra ve gözeneklerinize etkisini aynaya bakınca bile fark ediyorsunuz. Çok sevdiğim bu maskeyi Gratisten indirimde 10 TL gibi bir fiyata aldım. Normalde de uygun fiyatlı bir maske. Farklı cilt tipleri için olanlarını denemedim ama benim gibi sivilce ve gözenek probleminiz varsa mutlaka deneyin :)





  2- BEE BEAUTY- MİNNİE MOUSE EL KREMİ 
  Kışın gelmesi ile çantamdan hiç çıkaramadığım kurtarıcım el kremleri. Ellerim soğukta çatlamaktan beter hale geliyor kuruyup kanamaya başlıyor. Sürekli bir nemlendirme ihtiyacı duyabiliyorum. O yüzden bu minik tatlı mı tatlı ve mis gibi şeftali kokusu olan 60 ml ürün bulunan kremi çantamdan ayırmıyorum. Kokusuna bayılıyorum. Elimi vıcık vıcık yağ yapmıyor. Yeteri kadar nem veriyor tavsiye ederim :)










3- MAYBELLINE NEW YORK- HYDRA EXTREME RUJ 

Maybelline-That's Mauvie 210 numara nude tonlarında kahve-pembe arası bir renk. Nem vermesi, rengi, her makyajda tamamlayıcı olması bu ruju yanımdan ayırmamı sağladı. Kalıcılığı normal standartlarda. Kalıcılık sizin için ön planda ise tavsiye etmem bu ürünü sevmezsiniz. Tazelemek gerekiyor gün içerisinde ama özellikle fiyatı açısından kesinlikle alın derim. Normal fiyatı 15 TL civarı, indirimde 10 TL 'ye almıştım. Kışın özellikle dudağı kurutmayan nem veren ürünlerden yana olduğum için bu kış bunun tüm renklerini alabilirim gibi duruyor :) 
4- AVON TRUE COLOUR SİYAH GÖZ KALEMİ

 Göz kalemi bana göre göz makyajında özellikle eyeliner çektikten sonra tamamlamak ya da eyeliner kullanmadan da o derinliği ve çizgiyi yakalamak adına çok kullanışlı bir ürün. Üst kirpik diplerime uyguluyorum. Bu yüzden göz kaleminden beklentim de yüksek oluyor. Bu göz kalemini annem kendisine alırken bana da almış. Merdivenli, simsiyah ve kolay sürümü olan bir kalem. Benim en çok dikkat ettiğim nokta gün içinde üst kirpik diplerime uyguladığım ürünün aşağıya geçmemesi ya da göz kenarlarına birikme yapmamasıdır. Birçok yağlı göz kalemine göre daha az göz altına bulaşma yapıyor diyebilirim. Köşelere birikmemesi bir artısı daha. 10 TL gibi bir fiyatı varmış bence bu fiyata güzel bir ürün :)





5- AQUA DI POLO 1987 - ROSE GOLD KOL SAATİ  

  Rose gold aksesuarları kullanmayı çok seviyorum gerek kol saati,gerek gözlük çerçevesi, gerek takılarda bu sene çok göreceğimiz kesin. Ben tercihimi bu sade, her kıyafetle çok güzel uyum sağlayan ince metal kordonlu saatten yana kullandım. Sezonda fiyatı 190 TL olan bu saati harika bir indirimle aldım. Her fiyata her yerde bu model saatlerden bulabilirsiniz :) 











    
 Her hafta bu şekilde 'haftanın kurtarıcıları' başlığı altında kullandığım ürün,aksesuar vb. ürünleri sizlerle paylaşmak ve yorumlamak adına geleceğim. Görüşmek üzere...
-GÜLŞAH













  

Yorumlar

Popüler Yayınlar