HAFTANIN KURTARICILARI 1

Merhaba, bu benim ilk yazım olacak. Her hafta yapmak istediğim bir yazı düzeni oluşturmakla işe başladım. Bu da onlardan biri. Şimdi başlayalım bakalım bu hafta hangi ürünler kurtarıcım olmuş :)
1- Çay Ağacı Yağı

  Çay ağacı yağı uçucu bir yağdır. Özellikle sivilce ve siyah noktalar üzerinde olan etkisi beni bu yağı kullanmaya iten sebep oldu. Kokusu biraz keskin olabilir ancak etkisi de bir o kadar keskin diyebilirim :) 
  Temmuz ayından bu yana ara ara çıkan sivilcelerim oldu ancak şu son 1 haftada o kadar çoğaldı ki tekrar bu ürünü almaya gittim. Temizlediğim cildime bir kulak pamuğu yardımıyla sivilcelerin olduğu yerlere uyguluyorum. Kısa sürede sivilcelerin kurumasını ve sönmesini sağlıyor. Doğal yöntem sevenler için özellikle önerebileceğim bir ürün. 
  Şimdi gelelim nerelerden bulabileceğiniz konusuna.. Ben bu sefer Gratis'te alışveriş sırasında indirime girdiğini görünce oradan aldım (14 TL). Aktarlarda da rahatlıkla bulabilirsiniz. Bazı doğal yağlarla karıştırarak da yüzünüze uygulayabildiğiniz gibi günlük nemlendiricilere ekleyerek de kullanabilirsiniz :)

2-Neutrogena Visibly Clear -Sivilceli Ciltler için Yüz Yıkama Jeli


 Uzun zamandır deneyimlediğim ve yüzümü kurutmadan temizleyen, sivilce yapmayan en sevdiğim yüz yıkama jeli olur kendileri. Bu haftanın sivilce problemleri üzerinde büyük etkisi olduğu aşikar. Gün içinde sürekli yağlanan sivilceli bölgelerin bile uzun süre temiz kalmasını sağlıyor. Benim gibi karma cildi olan ya da sivilce problemi olanlara kesinlikle tavsiye ediyorum. 
  Yanında gördüğünüz sünger Eklips markasına ait yüz temizleme süngeri. Ellerimiz ne kadar yıkasak da temiz olmuyor çoğu zaman. Bu tarz süngerleri ıslatıp  yüz yıkama jelinizi ekleyerek daha hijyenik bir cilt temizliği yapabilirsiniz. Süngerin ömrü yaklaşık 2 ay oluyor. Yüz yıkama jeli ve eklips markasına ait bu süngeri de Gratis'te indirimdeyken aldım. İkisi de 15 TL civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam :)


3-Mediwell Dudak Bakım Kremi

 Kış aylarının vazgeçilmezi ve kurtarıcısı dudak bakım kremleri oluyor. Sürekli çatlamaya meyilli dudaklarımızı korumak oldukça zor olsa da bu kendisi küçük işlevi büyük kremler benim yanımdan hiç eksik olmuyor. Özellikle son 2 gündür dudaklarım sürekli soyulma durumundayken yine bu miniğe sarıldım. Üstelik çilekli,kavunlu,muzlu ve tropikal olmak üzere 4 çeşidini 20 TL'ye n11'den satın almıştım yanında da iki tane hediye göndermişler. Fiyatının uygun olması bir yana nemlendirmesini de çok sevdim. Sizin anlayacağınız çok yakın dostum olur kendileri. :)







4-Golden Rose Metals Ojeler
  
  Bir anda hayatımıza giren bu metal aşkına karşı koyamadım ve gidip en yakın mağazasından Golden Rose Metals serisinin 103 numarasını satın aldım. Bakır alt tonlu parıl parıl ve yeterince kalıcılık gösteren bir oje olmuş. Gümüş tonlarında olanı kardeşime vermiştim. Bunu görünce tabi ki serinin diğer renklerini de almak üzere indirim esnasında Gratis'e gittim. Hani şu 500. mağazaya özel indirim. Neyse ki ben ve gümüş ojem (ve daha nice kuyrukta toplanan ürün) sağ salim kasaya ulaşıp koşarak uzaklaştık. :)








 Bu haftanın kurtarıcıları için sona gelmiş bulunmaktayız. Denediğim daha nice ürünü memnun kalsam da kalmasam da paylaşmaya devam edeceğim. Sizin de bu ürünlerden memnun kaldığınız ya da tam tersi durumlar yaşadığınız oldu mu? Bana yorum bırakıp paylaşın lütfen merakla bekliyorum...


Yorumlar

Popüler Yayınlar