HAFTANIN KURTARICILARI 3

Yine haftanın kurtarıcıları başlığı ile geldim. Bu hafta hangi ürünleri sıkça kullandım,neler düşünüyorum kısaca anlatacağım. 
1- PASTEL PRO FASHION EYELINER:
  Eyeliner çekmeyi çok sevmediğimi belirtmek isterim. Hal böyle olunca eyeliner çekmek benim için bir zulüm oluyordu taa kii bununla tanışana kadar. Fırçası çok ince olduğu için istediğim boyutta eyeliner çekebiliyorum. Zaten ben genelde kalın eyelinerdan hoşlanmayan biriyim. Sürümü kolay olduğu kadar siyahlığı da tam yerinde. Parçalanma,akma sorunu yok. Çok çabuk kuruyup direk yapışan eyelinerlardan değil. Kimisi için bu kötü olsa da benim için iyi bir özellik. Çünkü kuyruğunu hafif ıslattığım kulak pamuğuyla istediğim gibi şekil verebiliyorum. Gratis'ten almıştım. Üstünden baya zaman geçti tam fiyat hatırlamıyorum. Tavsiye ederim :)



2-MAYBELLİNE AGE REWIND KAPATICI:
  Bu kapatıcıyı duymayanımız yoktur herhalde. Tek sorunu renk seçeneğinin az olması. Light rengi benim cilt tonuma tam uysa da biraz daha açığı olsaydı daha iyi kapatıcılık gösterirdi diye düşünüyorum. Sünger ucunu sağlıksız bulanlar olsa da ben bu şekilde uygulamayı seviyorum. Bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Bittikçe alınacaklar listesine kendini yazdırdı. 





3-MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASKARA:
  Kirpiklerim hem açık renk hem de seyrek. Daha önce kirpiklerimi yaktığım için oldukça da kısa... Haliyle birçok maskara denedim. Hacim,uzunluk ve kirpikleri tek tek ayırması bu maskarayı çok sevmek için yeterli. Kalıcılığı oldukça iyi hatta o kadar iyi ki çıkarırken savaş veriyorsunuz. Bu hem iyi hem de kötü bir özellik diyebiliriz. Denediğim birçok maskara ilk sürdüğümde kirpiklerime çok güzel bir uzunluk verse de sanki uçuyormuş gibi bir süre sonra kirpiklerimin düştüğünü görüyordum. Bu maskara sürdüğünüz gibi kalıyor. Fırçası hafif kavisli, sık ve plastik uçlu. Uygun fiyatlı ve kaliteli tek bir maskara alayım diyorsanız kesinlikle alın! 







 Bu hafta genel olarak kullandığım ürünler bu şekilde oldu. Sür çık, uğraşmaya gerek yok haftasıydı benim için. Bir sonraki yazımda görüşürüz...
-GÜLŞAH

Yorumlar

Popüler Yayınlar