TONİK DOSYASI

  Merhabalar,bugün size son dönemlerde kullandığım iki tonikten bahsedeceğim. Tonik kullanma alışkanlığı kazanmak önemli olduğu kadar zor da olabiliyor. Sadece yıkayarak,temizleyiciler ile gözenekleri temizlememiz çok zor. İşte tonikler bu noktada devreye girerek gözeneklere dolan kiri temizlemeye yardımcı oluyor. Birçok kişinin atladığı bu adım aslında oldukça önemli. Hadi başlayalım :)


 

  1-Sparkling Pore: Tonik kullanmaya bu ürünle birlikte başladım. Daha öncesinde gül suyu kullandığım bir dönem olmuştu. Gül suyu hakkında da bir yazı gelecek onu da orada anlatayım. Bu tonik gözenekleri sıkılaştırıp,cildi derinlemesine temizlediğini ve kurutmadığını iddia ediyordu. Gözenek sıkılaştırma deyince 'Hadi inşallah!' dedirtti ve hemen denemek istedim.  Peki dediği gibi bir etkisi var mı? Kullandığım dönemde burun çevremdeki siyah noktaların temizlendiğini gördüm tabi bu hemen ilk kullanımda olmadı düzenli olarak yaptığım cilt bakımının içerisinde bu etkiyi gösterdi. İlk sürdüğünüzde cilde nüfuz edene kadar 1 dakika yaklaşık, bir karıncalanma yapıyor. Ciltte çok güzel bir gerginlik hissediyorsunuz. Bu iki özelliğine bayıldım. Ancak sivilce problemim oluştuğu sırada bu ürün neden bilmiyorum belki de içerdiği minerallerden dolayı sivilceyi arttırdı. O sırada laktik asit içeren önce sivilce çıkartıp sonra kurutan bir peeling de denediğim için bunun içeriği ile etkileşime geçip artma yaşamış da olabilirim. Açıkçası ondan sonra bu iki ürünü de kestim. Sivilce döneminizde içeriğe çok dikkat etmeniz ve ona yönelik maddeler içeren ürünler kullanmalısınız. Salisilik asit benim en çok dikkat ettiğim maddedir. Bu problemi yaşamayan ciltler için uygun ve güzel bir tonik olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca yapışkan bir his bırakmadığını da eklemeliyim. Watsons'lardan alabilirsiniz. Bazen tester koyuyorlar. Orada da deneyebilirsiniz. İndirimde 29 TL ye kadar düşüyor, normal fiyatı 50 civarında olması lazım. Kore ürünlerinin bulunduğu reyonda oluyor :)

2-Neutrogena Visibly Clear-sivilce karşıtı: Visibly serisinin temizleyicisi,nemlendiricisi,sivilce jeli zaten vardı. Bir de toniklerine bakayım dedim ve indirimde görünce hemen altım. 13 TL diye hatırlıyorum. Visibly Clear serisi ile oluşturduğum cilt bakım rutini içinde kullanıyorum. Serinin bu şekilde bir arada kullanıldığında daha çok etkisi olduğunu gördüm. Yeni sivilce oluşumunu oldukça azalttı. Bunda tonik etkisinin olduğu aşikar. Çünkü diğer ürünleri kullanarak yaptığım cilt bakımında bu kadar net bir şekilde azalma olduğunu hissetmemiştim. Demek ki neymiş, tonikler gözenekleri,gözenekler de sivilceleri temizliyormuş. Onlara iyi bakmak lazım. Benim gibi karma ve akne problemi olan ciltlere öneririm. Tek sıkıntısı bıraktığı yapışkan his. Bundan pek hoşlanmıyorum. Ancak değer mi ? Değer :)

  Evet, sona geldik. Benim günlük sabah-akşam cilt bakımıma ihtiyaca göre kullandığım iki tonik hakkında yorumlarım bu şekildeydi. Umarım faydası olmuştur. Görüşürüz :)
-GÜLŞAH

Yorumlar

  1. Ithalesarp_oline22 Aralık 2017 09:01

    Bende uyguluyorum sivilcelerde azalma olmadi ama kuculduler hic mi degilse ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli uygulamada daha iyi sonuçlar da alırsın umarım canım :)

      Sil
  2. Bu yeşil şişedeki tonik hangi cilt tipleri için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karma ve yağlı cilt tipine öneriyorlar. Ben tekrar güncel bi yazı yazıcam ama size tavsiyem buna para vereceğinize doğal maden suyunu bir pamuğa döküp sürün hem çok uygun hem de daha sağlıklı 😊

      Sil

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler :)

Popüler Yayınlar