Wet n Wild Far Paleti İnceleme

 Merhaba, bugün son zamanlarda oldukça adından bahsettiren wet n wild markasının far paleti hakkındaki düşüncelerimden bahsetmek istiyorum. Son zamanlarda bu markanın çıkardığı farlara çok fazla talep vardı. İndirim zamanlarında hızla biten ürünlerden biriydi bu palet de. Gratis yılbaşı indirimi yapınca gidip bende bir tane alayım dedim. 14 TL ye düşmüş bu arada bilginize :)
  Bu paleti tercih etmemin sebebi renk tonlarını günlük ya da gece olarak kullanabilecek olmam. Yeşil rengi hariç :) Eve gelir gelmez tüm renkleri swatchladım. Farların yumuşak dokusunu beğendim. Ancak açık tonlarda olan ilk sıradaki iki browbone far için kararsızım. Işıltı vermesi çok hoş fakat renk verme konusunda sıkıntılı. Bir far bazı uygulamak ya da parmağınızla birkaç kat geçmek gerekiyor. Diğer tonların pigmentasyon sıkıntısı yok. Paletteki sağ en altta bulunan far beni biraz şaşırttı açıkçası. Mavi gibi görünen var mavi ışıltılı bir kahverengi çıktı :) Sevmedim diyemem bir denemek lazım. 
 
  Benim en çok takıldığım nokta far paletinin plastik kapağı oldu. Ürün hafif taşınabilir at çantana çık boyutunda ama plastik kapak biraz riskli olabiliyor. Far açısından nasıl paletleri seviyorum derseniz. Metal ya da koruma kabı olanları. Son 1 yıldır en çok The Balm Nude Tude paletini kullanıyorum. Taşımak için çok uygun boyutlara sahip olmasa da koruma kılıfı olması bana güven veriyor. Farı kırılıp makyaj çantasını boyamış olan okuyanlar varsa onlar beni anladı :) Fiyatına göre alınır mı? evet tabi ki de alınır. Benim kabı ve browbone farlarının renk vermemesi dışında olumsuz bir yorumum yok. Alın aldırın efendim indirimde güzel gider :) 

Görüşürüz
-Gülşah 

Yorumlar

  1. Benim tercihlerim arasinda da var kendileri :) ve cok memnunum gunluk hayatta hatta bayadir bu paleti kullaniyorum �� Bence sende baya seviceksiiin, gule gule kullan ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün ilk kez kendisi ile makyaj yaptım. Ben de çok sevdim dediğin gibi ama sanki birazcık dökülme yapıyor :) Teşekkür ederim :*

      Sil

Yorum Gönder

Yorumun için teşekkürler :)

Popüler Yayınlar