TEKRAR EDEN SİVİLCE PROBLEMİ

Buraya yazmayalı uzun zaman olmuştu. Çünkü sivilce problemim eritretin jel ile birlikte yaklaşık bir yıl boyunca tekrarlamamıştı. Nisan 2019 itibari ile çenemde 3 devasa sivilce çıktı. Ben de her zaman olduğu gibi eritretinle düzenli olarak müdahale ettim. Fakat eritretin uzun süreli kullanımdan sonra alerji yaptı ve resmen çenem yandı. 
İnternette bunu yaşayan insanlar var mı diye çok aradım ama fazla bir şey bulamadım. 
Tüm çenem , dudak kenarlarım önce kurudu. Bu kuruluk sert ve can yakan şekilde idi. Her gün daha çok kızardı ve kuruyan deri dökülünce altında kıpkırmızı deri kaldı. Önce aloe vera, nemlendirci, madecassol, fito gibi kremleri denedim ama bana mısın demedi. 
Cildiyenin yolunu tuttum ve iki merhem yazdı. 3 günde deri yenilendi.1 hafta içinde eski haline döndü. O günden sonra yüzümün her yerinde sivilceler oluşmaya başladı. Önce kapalı komedonlar ardından siyah noktalar ve son olarak ağrılı büyük sivilceler. 
10 günlük antibiyotik, bir tonik, 2 krem olmak üzere sıkı bir rutine girdim. Flagy denen antibiyotik beni en zorlayanı oldu. Kabızlık yapması ve sindirim sistemimi bozması tüm hayatımı etkiledi. 1 ay sonra tekrar gittim yeni ilaçlarla devam ettik. Hiçbir şey işe yaramadı. Çok şiddetlendi ve sonuç ROACCUTANE . Görselleri sizinle paylaşıcam. Bebek gibi ciltler dilerim :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar